δώστε μου να πιώ,δε διψάω

30/3/10

πού ειναι τα παιδιά του Δεκέμβρη?


Τρίτη ξημερώνει,απο το πρωι μου τριβελίζει το κεφάλι με αμείλικτα ερωτηματικά που φυσικά και δεν μπορω να απαντήσω
αλλά δεν μπορω και να κρατησω μέσα μου 
--ενας 15χρονος  αφγανός δολοφονηθηκε ενω προσπαθουσε να βρει στα σκουπιδια κάτι για να ζήσει
---ενας 15χρονος δολοφονηθηκε εν ψυχρω  απο αστυνομικά πυρα στα Εξάρχεια
ποια ειναι η διαφορά τους?
τι μεσολάβησε και στην περιπτωση του ''Γκρέγκορι-Αλέξη'' ξέσπασε ενα ορμητικο κινημα βγαζοντας στους δρόμους χιλιάδες μαθητες,σπουδαστες,μανάδες,κοσμοπλημμυρα επι μέρες?
τι μεσολάβησε και  δεν κουνιέται φύλλο για τη δολοφονια του μικρου πρόσφυγα?ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ,ΤΑ ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ?
Ολοι ετοιμάζουν τον οβελία?χαζεύουν στις καφετέριες?δουλευουν με το κεφαλι σκυμένο και το μελλον αβέβαιο?
φοβισμένοι,αδιάφοροι ,τι?απογοητευμένοι?
Πέρα και πάνω απο ολες τις πολιτικοοικονομικές αναλύσεις ,για την κρίση,για τα κακα και τα μαύρα  που μας περιμένουν,δεν εμεινε στάλα διαθεση αντίστασης στην κατρακύλα μας ως κοινωνια?
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ ΣΗΜΕΡΑ.
Και οχι η καταναλωση πληροφοριών για τa spreads,
για το οικονομικο μας μελλον,ολα γινονται ενα τιποτα οταν πεφτουν επάνω σε νεκρές ψυχές,ηδη προετοιμασμένες να μπουν στην τρύπα τους και να περιμένουν σκυφτοι τα χειρότερα.
Για να επανέλθω στα παιδια του Δεκέμβρη,στους Δεκεμβρηδες που θάρχονταν,καθε εξηγηση,καθε απαντηση δεκτή.
Τα ΜΜΕ,η τρομοκρατία τους επι μήνες για τον Αρμαγεδωνα της κρίσης,πάγωσε τις καρδιες των ανθρωπων?Παγωσε και το αίμα των νέων στις φλέβες τους???
Αν ειναι ετσι,το συστημα εχει νικήσει,και άρα ας διαχειριστούμε την ήττα.Καμμια πολιτική απαντηση?

Κι εχω πολλες ακομη ερωτήσεις, ειναι πιο σημαντικο να γλυτώσει ο ελληνας τα διοδια απο το να ξεσηκωθεί  για  να διεκδικήσει τη χαμένη περηφάνεια του,τη χαμενη αξιοπρέπεια,να φωνάξει για τα ανθρωπινα δικαιώματα?
Μηπως παραγίνονται οικονομικίστικες οι διεκδικήσεις[προς θεου δεν υποτιμάω το ψωμι μας]αλλά κατι παραπανω βρε παιδιά,χασαμε τις αξίες της ανθρωπιας,της αλληλεγγύης, ?
 Με τρειντγιουνιονισμό  μονο θα γινονται οι οποιες κινητοποιήσεις?
Θελουμε τη ζωή ολόκληρη,οχι μονο το ψωμι που μας κλέβουν απο το χερι,θελουμε και το χερι να μπορει να κρατήσει ενα λουλούδι,ενα άλλο χερι και να γινουν πολλα τα ενωμένα χέρια κατα των τρωκτικών που ροκανισαν την ψυχή μας.
Γιατί σημερα το συλλαλητηριο δεν μπορει να μετατραπεί σε συλλαλητηριο για το προσφυγάκι που χάθηκε μεσα στα σκουπίδια απο χερι εγκληματικό ,κατα της καθε ειδους τρομοκρατίας που καθηλωσε τον κόσμο
[τρομοκρατία ειναι και η ανοδος της εγκληματικοτητας κι εδω μπλέκονται τα πράγματα...για το ποιος φταίει ,κι εδω 'παίζουν''ο ρατσισμος και ο φασισμος παρέα........]Αλλά οχι κι ετσι.Μουγγά προσωπα μεσ την εθνική κατάθλιψη ετοιμάζονται για το ΠΆΣΧΑ
΄Καλή Ανάσταση????καλα κρασια επισης

35 σχόλια:

Theogr ο κηπουρός είπε...

Τα ‘γραφα και ‘γω όταν έμεινε πριν μέρες ορφανό ένα μωρό, ο πατέρας του οποίου σκοτώθηκε από σφαίρα. Κα να ήταν μόνο αυτά. Πως μας έκαναν έτσι;
Να περάσεις καλά, καλά τέλος πάντων, αυτές τις μέρες και θα τα πούμε μετά τις γιορτές.

Θανασης Ξ. είπε...

Είναι κλειστά τα σχολεία Πεντανόστιμη..
Γιατί, εάν σκεφτώ πως διαχωρίζουμε την κρατική σφαίρα απ' την 'λαϊκή βόμβα', πως διαχωρίζουμε το Αφγανικό απ'το 'ιθαγενές' αίμα, πάμε χαμένοι πράγματι..

ο δείμος του πολίτη είπε...

Δε θα διαφωνήσω, επί της ουσίας. Ωστόσο, το σύστημα είχε νικήσει από τότε που χάθηκαν ή ξεπουλήθηκαν τα όνειρά μας. Και μόνο η νέα γενιά μπορεί να έχει ακόμα όνειρα, αλλά το θέμα είναι πόσοι της επιτρέπουμε να εκφράζεται;

Odyssey είπε...

"Τα παιδιά του Δεκέμβρη" ήταν μόνο στη φαντασία μας.
Ο θάνατος δεν έχει πάντα την ίδια "αξία".
Κι εμείς νομίζουμε πως έχουμε αξίες.
Συγχαρητήρια, κυρία, γι΄αυτό που "είδατε".

Ανώνυμος είπε...

Ετοιμάζονται για το Πάσχα?Ποιό Πάσχα?Για να γιορτάσεις το Πάσχα πρέπει να πιστεύεις στο θεό!

Α. Δημητρίου είπε...

Φοβάμαι ότι το προσφυγάκι δεν μπορεί να ταυτιστεί δυστυχώς με την ιδέα του "ήρωα" που έχουν ανάγκη τα παιδιά.
Εμείς τους στερήσαμε τα πρότυπα και φροντίσαμε να ξεφτιλήσουμε στην αγορά όσα υπήρχαν.
Φυσιολογική κατάληξη ή κατάντια; Μικρή σημασία έχει.

sarantamilakokkina είπε...

Φαίνεται ότι ο θάνατος του 15χρονου αφγανού (πιστεύω το ίδιο θα συνεβαινε και εάν ήταν έλληνας ρακοσυλλέκτης) δεν αποτελεί αυταποδεικτη δολοφονία για τα μέχρι τώρα στερεότυπά μας.
Ίσως μια παράπλευρη απώλεια..του δικού μας βεβαίως "αγώνος" και άρα αρκούντως αιτιολογήσιμη..
Έτσι... δεν άναψε η "σπίθα του Δεκέμβρη"...
Κι η αριστερά... η οποία συνηθως λειτουργεί με κάποια χρονική υστέρηση...μέσα στον ορυμαγδό μέτρων και παράμετρων δείχνει προς το παρόν ανήμπορη να συγκινήσει, να κουνήσει χορδές...
για αυτά που ήρθαν και για τα άλλα που έπονται...
ίσως δεν είναι τα διόδια ή τα τριόδια το αίτιο αλλά οι εκατοντάδες υποκειμενικότητές της εντός των οποίων βαυκαλίζεται...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πες μου, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;;;;;;;;;;;
Γιατί τότε κατάκαψαν την Αθήνα κι τώρα που τα χτυπήματα (βία, εγκληματικότητα) είναι απανωτά δεν κουνιέται ρουθούνι;
Γιατί κωφεύουμε ΟΛΟΙ;

Διστακτικά τολμώ...
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ανεστης είπε...

Προσυπογράφω!

Denyal είπε...

τι πάει να πει τι μεσολάβησε; Αν ο 15χρονος Αφγανός (παρατηρήστε ότι δεν γνωρίζουμε ακόμα το όνομά του) είχε σκοτωθεί στις 6 Δεκέμβρη του 2008, πάλι θα υπήρχε το σημερινό σκηνικό. Και δεν μπορώ να φανταστώ κάποια χρονική στιγμή τα τελευταία 30 χρόνια που να'ταν διαφορετικά τα πράγματα (να σκοτωθεί πχ 15χρονος Αλβανός το.. '95). Οπότε το "τι μεσολάβησε" είναι τελείως άκυρο ερώτημα".

Τα παιδιά και τα μεγαλύτερα παιδιά του Δεκέμβρη είμαστε ακόμα εδώ, ανέμεσά σας.

ΥΓ: Επίσης υπενθυμίζω πως την νύχτα που σκοτώθηκε ο Γρηγορόπουλος, ο 24χρονος Μαζίρ βρέθηκε σε κωματώδη κατάσταση σε ένα από τα "χαντάκια της Πέτρου Ράλλη" και αργότερα πέθανε. Αρκετά 'παιδιά του Δεκέμβρη' κατεβήκαμε τότε στον δρόμο και γι'αυτόν, εκείνες τις μέρες και νύχτες, τις προηγούμενες και αυτές που θα'ρθουν.

Τότε μετρούσαν τις ζωές σε σχέση με τις σπασμένες βιτρίνες. Σήμερα βλέπω μετράνε και την όργη έτσι...

ΡΗΓΑΣ είπε...

Το ίδιο αναρωτιέαμι κι εγώ από χθες...

http://rigasili.blogspot.com/2010/03/blog-post_30.html

http://rigasili.blogspot.com/2010/03/blog-post_6181.html

...

sarantamilakokkina είπε...

φυρδην μιδγην

Νοσφεράτος είπε...

Aγαπητη μου κατ' αρχήν συγχαρητηρια για αυτήνα την αναρτηση..
(θα επρεπε να βαλεις συνδεσμο για να την αναπαραγουμε πιο ευκολα)

Τωρα .. Ξανά πρεπει να σκεφτουμε
Τι ηταν ο Δεκεμβρης ;
ε; Δεν ηταν ενα πραγμα .. Ηταν πολλά μαζί..
Και σιγουρα υπάρχει μια μυθοποιηση του


Τοσο αρνητικά (απο πλευράς της Δεξιας - οσο και θετική - απο πλευράς της Αριστεράς των αντιεξουσιαστων κλπ )

Και μια Φαντασιωση για τον Δεκεμβρη..

Και μια απωθηση...

(οπως οταν κανουμε κατι

καποια στιγμή στη ζωή μας που δεν μπορουμε να αξιολογήσουμε , ενα Λαπσους μια παραπραξια , κατι αυθορμητο και ανεξηγητο και μετά το θαβουμε γιατί δεν μπορουμε να το ερμηνευσουμε )

Βεβαι αφορμή για τον Δεκεμβρη ηταν ο Αλεξης ..Ενα παιδί της Διπλανής πορτας ..Ενα προσωπο γλυκό , οικειο, που ολοι θα το αναγνωριζαμε σαν το παιδι που αγαπαμε ..

Και Υπηρχε και ολη η συσσωρευση οργής για οσα προηγηθηκαν , για τον Πολυδωρα κλπ το κινημα κατα της αναθεωρησης του Α 16 κλπ



Ενώ τωρα;

Τωρα νιωθουμε ολοι οτι τα ξεσπασματα οι εκρηξεις Δεν αρκουν ...
Οτι η εξεγερση η η Φαντασιωση μιας εξεγερσης δεν αποτελει απαραιτητα και Λύση


Οτι η Βια οπως και ο Φασσμός εχει πολλά ποδάρια
Οτι ζουμε σε ενα σκηνικό -οχι μόνο Ελληνικό αλλά και Παγκοσμιο -που μοιάζει με Κινουμενη αμμο -
Αλλά το κυριωτερο - αυτο που μας φερνει σε αμηχανια και απογνωση
ειναι Η Φρικη


Η συνειδητοποιηση οτι ενα αιδι εχασε τη ζωή του ψαχνοντας στα Σκουπίδια

Δεν ηταν - δεν μπορει να ειναι Οικειο - αυτό .. Δεν μπορεις να επενδυσεις σχεδια , φαντασιωσεις εξεγερσης πανω σε αυτό .

Ειναι ανειπωτο ..


Ειναιτο ιδιο το πραγματικό ΤΟ πραγματικο ΠΟΥ ΜΑς ΧΤΥΠΆ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΌ ΤΟ σΥΜΒΆΝ
κΑΙ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ


'' ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗ , ΑΡΙΣΤΕΡε πΑΣΟΚΕ δΕΞΙΕ ΚΛΠ '
ειμαι ΕΔΩ
ειμαι
Πραγματικοτητα


πιο αμειλικτη , πιο σκληρή,
πιο ανεξηγητη , πιο ωμή
απο οσο μπορεις ποτε να φανταστεις ''




Καπως σαν το κορακι στο ποιημα του Πόε


Βλεπουμε το Πραγματικό διπλα μας
Στα χιλιαδες παιδικά προσωπα της πιο ανειπωτης φτωχειας
στην Προσφυγια του Σημερα

Και τι κανουμε;

Ε Αυτο που καναμε συνηθως
Κλεινουμε τα μάτια
Αλλά ολο και πιο Σφιχτα ..
Ολο και πιο Ερμητικά
Σφαλιζουμε τα ματια μας μπρος το πραγματικό
Ματια Ερμητικά κλειστα

Γραφεας Πεζικου είπε...

Βαμμένα Κόκκινα Αυγά...
Πετυχημένα Τσουρέκια Πασχαλινά
Και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε όλα ......
εύχομαι από Καρδιάς

ΡΗΓΑΣ είπε...

Έστω και ως παρηγοριά...

Σε συγκέντρωση καλούν αύριο οι οικολόγοι, ενώ και χθες έγινε μία αλλά με ελάχιστη συμμετοχή...

http://rigasili.blogspot.com/2010/03/blog-post_9922.html

habilis είπε...

Τυφλή κοινωνία μόνο τυφλή βία θα έχει.

Ανώνυμος είπε...

Σε αυτό το σύντομο σχόλιο να πω τη γνώμη μου για το που είναι τα παιδιά του Δεκέμβρη και μόνο.Κοιτούν τον Αφγανό σαν ξένο,γιατί έτσι τους κοιτούν και οι γονείς τους,πιστεύουν οτι είναι άτυχη στιγμή ,αν και η φράση παράπλευρη απώλεια δεν έχει γι'αυτά το νόημα που έχει για εμάς(όταν γίνονταν τα γεγονότα στην Σερβία ήταν πολύ μικρά)και αυτό που αποκόμισαν απο τον πρώτο ξεσηκωμό τους δεν είναι και τόσο ευχάριστο αν θυμάστε.Τους είπαν αλήτες,τους τσουβάλιασαν σαν αναρχοαυτόνομους,έφαγαν αναίτια ξύλο και δακρυγόνα,δεν είχαν σαν συμπαραστάτες τους γονείς τους στις περισσότερες περιπτώσεις.Γιατί περιμένουμε γρήγορα αντανακλαστικά όταν τα έχουμε μάθει να μην δρουν παρορμητικά;

pentanostimi είπε...

@Τheogr o κηπουρός
αγριέψαμε,η μάλλον μας ''αγρίεψαν''
απλο και αυτονόητο νομιζω -απο τη στιγμή που κυριαρχει η απληστια και η απάθεια για ο,τι συμβαίνει γυρω μας
καλη ανασταση

pentanostimi είπε...

@θανάσης Ξ.
καλημέρα Θανάση,προφανώς σε αρκετους γεννήθηκαν αυτα τα ερωτήματα-δεν πιστεύω τελικά οτι η διαφορα του αιματος ειναι η αιτια-αλοιμονο μας αν ειναι ετσι

pentanostimi είπε...

@δειμος του πολιτη
απαντω με ερώτημα και πάλι-με ρωτημα μηπως τα ευνουχίσαμε πριν ανοιξουν κι αυτα τα φτερά τους για να τα φερουμε στα μέτρα ''μας''[τα παιδια,τους νέους]???

pentanostimi είπε...

@Οdyssey
Διαφωνω οδυσσεα,δεν ηταν στη φαντασία μας τα παιδια του Δεκέμβρη-ηταν μπορστά μας καθε μέρα αγριεμένα,διεκδικώντας το χωρο τους και αγανακτισμένα απο την αδικία,ξεσπώντας για το μέλλον που τους ετοίμασαν
Να διευκρινισω επι τη ευκαιρια οτι θέτω ερωτήματα σε μενα και σε οσους και προσπαθουν να εξηγήσουν τα φαινομενα και τα επιφαινόμενα

pentanostimi είπε...

@ανωνυμος
το τι πιστευει κανεις ειναι προσωπικο απόρρητο

pentanostimi είπε...

@ Ο/Η Α. Δημητρίου

Συμφωνω οτι τους στερήσαμε τα πρότυπα οπως και πολλα άλλα
οπως εισης και με την φράση σου .''..και φροντίσαμε να ξεφτιλήσουμε στην αγορά όσα υπήρχαν.'''

pentanostimi είπε...

@sarantamilakokkina
''παράπλευρες απώλειες''....πολεμικός όρος....
Για την Αριστερα οντως αντιδρά με αργα ανακλαστικά ,επεσε και το Πάσχα....απορια ψάλτου βήξ.Μπορουσε κατα τη γνώμη μου να πει πιο ουσιαστικά πραγματα κι αυτο δεν σημαίνει οτι πρεπει σωνε και καλά να συνταχθεί υπερ ενος ''αγωνα κατα της τρομοκρατίας''μαζί με το Λάος...Ισως μπορουσε να κάνει μια ουιαστική αναλυση της σημερινής ελληνικής κοινωνίας και τις αμαρτίες των κυβερνώντων και κυβερνησάντων για την εξαρση φαινομενων εγκληματικότητας ,για τις εκλγηματικές πολιτικές τους

pentanostimi είπε...

@φυρδην-μιγδην
υπάρχουν ''εκεί εξω''
οπου τα εξορίσαμε ,μήπως?

pentanostimi είπε...

@denyal
ΠΟΛΥ χρησιμες οι παρατηρήσεις σου.
Διευκρινιζω οτι το ''ακυρο''ερωτημα
εχει ΚΑΙ στοιχεία ''προβοκάτσιας''
για το ανοιγμα ενος διαλόγου,στω και μεσα απο τα blogs ,αλλα και για να ακουσουμε τη φωνή σας .[οχι για να ζητήσει κανεις και τα ρέστα....]
Εχεις απολυτα δίκιο και για την περίπτωση του Μαζίρ,που θάφτηκε απο τα ΜΜΕ και επισκιάστηκε απο την εξεγερση για τον Αλεξη.

pentanostimi είπε...

@νοσφεράτος
''μάτια ερμητικά κλειστά''.....Ειναι αλήθεια και οτι ξεχνάμε,και οτι δεν αντχουμε να δουμε κατάματα αυτο που συμβαίνει και ειναι πολυ αγριευτικό...
Χρησιμοποιώντας εργαλεία απο την πολιτική και κοινωνική αναλυση αλλά και ψαχαναλυτικά ,της ελληνικής κοινωνίας,
με το σχόλιο σου προσθέτεις πολλα στην εξηγηση της κατάστασης.
Αρκει να συνειδοποιηθει αυτη η''πραγματικόητα'',αμειλικτη και πανταχου παρούσα ,δεν ξεφευγουμε με τα μάτια κλειστά,οπως και οφειλουμε να ακουμε ακομη και τους ψιθύρους απο το μέλλον

pentanostimi είπε...

@γραφέας πεζικού
μας πάς αλλού...δεκτόν-καλη ανασταση

pentanostimi είπε...

@habilis
ας ουμε το φως το αληθινον[δες και νοσφεράτο]

gvarvakis είπε...

Ο θάνατος για να "μετράει", πρέπει να έχει ονοματεπώνυμο!!!
Καλημέρα

pentanostimi είπε...

@ανωνυμος

Η αληθεια ειναι οτι φορτωσαμε ως κοινωνια επανω τους μεχρι και το προπατορικο αμάρτημα....Παραλληλα υπήρχε ομως και αλληλεγγύη οταν βλεπαμε αγωνστους ανθρωπους να τραβουν απο τα χερια αστυνομικών τα 14χρονα......
και συμπαθεια για τον ξεσηκωμό τους
μαζική.
Μετα,η απογοήτευση για τη μη συνεχεια,για τη λήθη,για το τσουβάλιασμα ,οπως λες,αφου περασαν τα γεγονότα απο το θυμικό στην αυτοσυντηρηση και τη ΄΄λογική''
Τα ανακλαστικά της αριστερας ομως ????
καλα κάνεις και μας τα θυμίζεις
ε αυτό το σύντομο σχόλιο να πω τη γνώμη μου για το που είναι τα παιδιά του Δεκέμβρη και μόνο.Κοιτούν τον Αφγανό σαν ξένο,γιατί έτσι τους κοιτούν και οι γονείς τους,πιστεύουν οτι είναι άτυχη στιγμή ,αν και η φράση παράπλευρη απώλεια δεν έχει γι'αυτά το νόημα που έχει για εμάς(όταν γίνονταν τα γεγονότα στην Σερβία ήταν πολύ μικρά)και αυτό που αποκόμισαν απο τον πρώτο ξεσηκωμό τους δεν είναι και τόσο ευχάριστο αν θυμάστε.Τους είπαν αλήτες,τους τσουβάλιασαν σαν αναρχοαυτόνομους,έφαγαν αναίτια ξύλο και δακρυγόνα,δεν είχαν σαν συμπαραστάτες τους γονείς τους στις περισσότερες περιπτώσεις.Γιατί περιμένουμε γρήγορα αντανακλαστικά όταν τα έχουμε μάθει να μην δρουν παρορμητικά;

Γραφεας Πεζικου είπε...

pentanostimi 31-3-2010 ώρα 8.53: Τοοο, προσπάθησα.... μήπως και ξεγκριζάρω την ατμόσφαιρα!Ευχαριστώ για την "αποδοχή".....ΜΕ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΤΗΣ ΛΑΜΠΡΗΣ... ΚΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ!

Νοσφεράτος είπε...

εΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΙ ΑΥΤΟ (ΞΑΦΝΙΚΆ ΤΟΥς ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥς ΤΟΥς ΕΠΙΑΣΕ Ο..ΠΟΝΟς ΓΙΑ ΤΟΥς αΦΑΓΑΝΟΥς...(
http://ramirez2007saloniki.blogspot.com/2010/03/piazza-fontana.html

Ανώνυμος είπε...

Σε συνέχεια της πρώτης ανάρτησης(Κοιτούν τον Αφγανό σαν ξένο,γιατί έτσι τους κοιτούν και οι γονείς τους)με αφορμή τα επεισόδια του 2008, οι δικές μου εμπειρίες ήταν οι εξής: είχα την ατυχία επειδή μένω κοντά σε σχολεία να δω από την αρχή την επιθετικότητα των δυνάμεων ασφαλείας,ακόμη και στις φιλειρηνικές συγκεντρώσεις ,όπου τους πρώτοι τα δακρυγόνα ,και τις περισσότερες φορές αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τον εκνευρισμό και την επιθετικότητα αλλά σαν άμυνα πια των παιδιών.
Αυτά τα γεγονότα έγιναν αφορμή να πάρω πολλά τηλέφωνα αριστερούς, προοδευτικούς αλλά και κάποιους τοπικούς άρχοντες που είτε γνώριζα ,είτε μου ήταν εύκολο να βρω τα τηλέφωνά τους ,και να τους ζητήσω με την παρουσία τους να συμπαρασταθούν στους μαθητές ,ή να δράσουν όπως αυτοί νομίζουν.Κάποιοι ,και κυρίως άτομα που είναι υποψήφια σε εκλογές,αλλά πολλοί λίγοι,έρχονταν μετά από 2-3 ώρες,δήθεν ξαφνιασμένοι,αλλά πάντοτε αργά.Οι περισσότεροι δεν εμφανίζονταν,άλλοι εκνευρίζονταν για τα τηλέφωνα,και το έκλειναν,κ.λ.Το συμπέρασμα ήταν ότι η αριστερά δρούσε διασπασμένα,αποσπασματικά και χωρίς σύμπνοια.Αν κάποιοι από εσας έχουν ζήσει παλαιότερες πολιτικές στιγμές, ή έχετε ακούσει,τα γεγονότα έμοιαζαν με το πραξικόπημα, που έποιασε τους αριστερούς στον ύπνο.Αυτή τη φορά όμως δεν υπάρχει η δικαιολογία της έλλειψης επικοινωνίας ,που τότε μπορεί να ήταν ένα εμπόδιο στη δράση και την αντίδραση. Το μεγαλύτερο πρόβλημα τώρα πια είναι ότι οι πολιτικές δυνάμεις μένουν στις γενικές διαπιστώσεις, στις καταγγελίες ,και αφού εκτονωθούν, με την περιγραφή του εχθρού, ησυχάζουν.Ο δικός τους εχθρός δε, έχει ονόματα που βρίσκονται μόνο στα φιλοσοφικά λεξικά,όπως καπιταλισμός,φιλιλευθερισμός, ιμπεριαλιστικές τακτικές,κυρίαρχη πολιτική τάξη, κ.ά, που δεν πιστεύω ότι λένε κάτι με νόημα στον μέσο άνθρωπο.
Η πρόοδος είναι κάτι τόσο μακρινό σαν τον Χριστιανικό Παράδεισο,που απαιτεί θυσίες για να κερδηθεί,και έναν ολόκληρο αγώνα απέναντι σε .Γνωρίζουν πια πολύ καλά ότι κατάντησαν ένα παρδαλό συνοθύλευμα ,ώστε το μόνο που τους κινητοποιεί είναι τα ψηφάκια,και το λέω γνωρίζοντας ότι κάποιοι μπορεί να πικραθούν.Αν υπάρχει κάτι που πρέπει ή μπορεί τώρα να γίνει,
είναι ένα άλλο ξεκίνημα, χωρίς παρωπίδες και αγκυλώσεις σε σύμβολα,και ορισμούς ,εκτός αν το μόνο ζητούμενο ,είναι αυτό της προπαγάνδας και της εφεύρεσης εχθρών,έτσι για να κυλά το σύστημα.

Tobin είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES