27/6/08

στροφή στην καριέρα μου


Ειναι αδύνατον να συνεχισθεί αυτο.
Μια σταγόνα χαράς ,δέκα στεναχώριας.Αδιεξοδα,εξοδα,και λογια ανέξοδα
Α,οχι,δεν πάει 'αλλο.
Αλλωστε,τι ειναι η ζωή,τι ειναι ο ανθρωπος?Ενα παφ! και τέλειωσε το παραμύθι
Παραμύθια μου ελεγαν για στοχους και νοημα,πραγματωση του ειναι[!]χα χα
Χα χα εκανε και ο μαθητής και τον αποκαλεσαν χάχα.Τελειωσαν τα ψέματα λέω.
Πώς μου ηρθε η φώτιση?Μα οταν εσβησαν τα φώτα λογω διακοπης ρευματος.Και δεν ειχε καθολου ρευμα αέρος και φυσικά ουτε κλιματιστικό.
Ελλειψη αέρα και φωτός,εν μεσω τω μεσω της νυχτος,μου ηρθανε ολα ενα-ενα.
Ενα-ενα θα τα παρω τα σεα και τα μεα μου ,υλικά και άυλα,κινητα και ακινητα
κι ας λεει ο Θωμάς ετσι ειν΄η ζωη και πώς να την αλλάξεις,θα της αλλαξω τα φώτα του απαντω.
Απαντηση εξάλλου δεν εχω πάρει σχετικα με το αμειλικτο ερωτημα περι της σημασίας της ανθρωπινης βουλησης.Οπότε?
Οπότε,γινεται το κλικ ,κανω μια γρηγορη καταμετρηση ,συν και πλην,και θα την κανω τη στροφή.
Ποτε δεν ειναι αργά παρηγοριέμαι.
Παρηγοριά στον άρρωστο οι αισιοδοξες υποσχεσεις και τα τάματα.Τάμα το ειχα ,καποτε θα την κανω τη στροφή στην καριέρα μου.Θα κάνω και θυσίες ,θα χάσω και κατι ρομαντικους φίλους,θα με φτύσουν τα παιδιά μου αλλά
θα κανω την καρδια μου πέτρα.Μη βιαζεσθε θα το πω.
Εχω μια φίλη στην Αυστραλία,ενα φιλο στο Αμβουργο,μια χρησιμοτατη γνωριμία στη Γκαμπόν[Αφρική αγεωγράφητοι],κονέ με Ταυλάνδη
αλλά και ακρες σε Αργεντινή .
Κάτι γνωστους γνωστων στις Βρυξέλλες,το Παρίσι και την Ολλανδία.
Τι διάολο ,ιδέες εχουμε,θεληση υπάρχει,κανουμε πέρα οσα ξέραμε,και βουτάμε στα βαθια νερά,οσο πιο οφσορ,τόσο καλύτερα.

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES