10/7/08

στο Νιούε δεν καπνίζει κανένας

Προ ημερων η ακαπνη φιλη μου Κατερίνα[πρωην καπνίστρια]και επιστήμων στο χωρο της υγειας μου απαγόρευσε να καπνίζω στο σπίτι της-no smoking area.
Παραδεχεται πως η απαγόρευση του καπνίσματος επιβλήθηκε απο το ''παγκόσμιο σύστημα υγειας''[για την οικονομια της συζητησης ο όρος]
γιατι αδυνατει να περιθάλπει καπνιστες.
Σε ερωτησή μου γιατι εχουμε αυξηση της λευχαιμίας σε παιδια[που βεβαια δεν καπνίζουν]
και γιατι δεν ασχολουνται με την εξηγηση αυτης της μάστιγας,μου απαντησε πως οσο ειναι λιγα τα κρούσματα και δεν εχουν και καλη κατάληξη,δεν τους απασχολει.[!]
Τοσο απλά,τοσο κυνικά.
Μου ειπε ακομη πως για τα κινητά ειναι τετιος ο τζίρος που ακομη και οι ερευνες που υποστηριζουν τις βλαβεροτατες συνεπειες απο τη αλογιστη χρήση τους δεν γινονται σημαια για απαγορευση της χρησης τους απο τα ΠΑΙΔΙΑ.
Η μόδα παντελους απαγόρευσης του καπνίσματος εφθασε και στο νησί-κράτος Νιούε,στο Νοτιο Ειρηνικο Ωκεανό για τους ιδιους λόγους[
Οι 250 καπνιστές του νησιού,ΣΕ ΣΎΝΟΛΟ 1400, του οποίου το κατά κεφαλήν ΑΕΠ ανέρχεται σε 6.000 δολάρια Νέα Ζηλανδίας (2.895 ευρώ), «αποτελούν δυσβάσταχτο βάρος για το Σύστημα Υγείας».
περισσότερα

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES