24/8/08

η Πιπίτσα,ο Ιάκωβος και ο Αρης









....συγκατοικησα μαζί τους κι εχω τις καλύτερες εντυπώσεις
οι λιγες ημέρες στον πανεμορφο χωριο τους στο Πήλιο,μαζι βεβαια με τα αφεντικά τους,υποχρεωτικώς,
ηταν ομορφες μπορω να πω και μαγευτικές
χαρη σε αυτα τα πλάσματα,ξαναθυμήθηκα τι σημαίνει συμφιλίωση μετα απο αγριο κυνηγητό,υποταγή μετα απο αλαζονικές και εξαλλες συμπεριφορές..
μόνο η Πιπίτσα μικρή το δέμας αλλά με μια φωνη να σου κόβει την ανάσα,κράτησε τις επιφυλάξεις της μεχρι το τέλος
ο ιακωβος ,γερων και κουφός,με αγνόησε ευτυχως αλλά μου εδειξε και φιλικότητα
αυτος που με κατέκτησε ομως ηταν ο Αρης με το ονειροπόλο βλέμμα,βλέμμα ποιητή,λόρδου η κατι τέτιο
ισως γιατι μετα απο πολυ λίγο ξεψαχνισμα ,παραδόθηκε ανευ όρων χωρις ομως να μου γίνει κολλιτσίδα κι αυτο ηταν το καλυτερο μου.Να με κοιτάει χωρις να ζητάει,να με ακολουθει διακριτικά,να απομακρυνεται με ενα μου νεύμα....
φωτο τους δεν θα βάλω,τα προσωπικα δεδομένα βλέπετε.....
οχι αυτοι δεν εχουν αντιρρηση,τα αφεντικά τους ομως εχουν...οπότε,....και τα σκυλιά δεμένα.....

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES