27/2/09

παιχνιδια με το avatar[χωρις μάσκα ε;]


Παίρνοντας τη σκυτάλη απο τον Παυσικραίπαλο[!]και την Χρονοστιβάδα[ΕΔΩ]
να δωσω εξηγήσεις για το avatar μου
[με την ευκαιρια εμαθα οτι η λεξη προερχεται απο τα σανσκριτικά και φανερωνει
βαθυτερα και εσώψυχα,δεν υπεισέρχομαι περαιτέρω]
Η εικονα λοιπον που διαλεξα για το προφίλ μου,ξεκινώντας πριν ενα χρονο ακριβως το
βλογιν,εκφράζει το ρομαντισμο που ειχα τόοοοτε για τη μπλογκόσφαιρα
Ο renoir ειναι απο τους αγαπημενους μου ζωγράφους
το εργο που διαλεξα το ειδα και σε αλλες παραλλαγές,ειναι μερος πινακα αν δεν κανω λάθος
απο ενα χορο
Μου αρεσε και μου αρεσει,δειχνει τη χαρα της ζωής[χορός] και την χαρα που μοιράζεται
[ζευγάρι]
Αν διαλεγα τώρα avatar ενδεχομένως δεν θα ηταν το ιδιο-ολα γυριζουν,ολα αλλάζουν
η διαθεση μας ,τα πραγματα,ο τροπος που τα βλεπουμε,ακομη κι αν δεν αλλάζουν αυτα
Ισως τωρα να διαλεγα κατι σκωπτικο,θα με εξεφραζε καλυτερα ως.. ....πεντανόστιμη [που εμπεριέχει.... πολλες εννοιες,με προεξάρχουσα το....νοστιμο]
Δεν εχει σημασία,θα το κρατήσω πάντως το avatar μου.
Δινω τωρα τη σκυτάλη στους
Μοναχικο Λυκο

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES