13/4/09

πώς πέρασα το Πάσχα

[Η περσινή μου έκθεση]
Το πάσχα το πέρασα πάρα πολυ ωραία και ειρηνικά.
Σουβλίσαμε το αρνί που εσφαξε ο παππούς μου στον κήπο οπου λίγες ημέρες πριν επαιζα μαζί του και μάλιστα το ειχα βαφτίσει Μάρκο.
Τον συμπαθούσα το Μάρκο γιατι επαιζε ωραία χωρίς ζαβολιές .Οταν τον εσφαξε ο παππούς κοιμομουν και ετσι δεν ειδα τα αιματα.Καλύτερα, γιατι σιχαίνομαι τα αιματα.
Η μαμά μου εφτιαξε μαγειρίτσα με τα εντερα,το συκώτι και τα πνευμόνια του Μάρκου και ο μπαμπας μου κοκορέτσι.Το κεφαλάκι του Μάρκου το εφαγε ο θειος μου γιατι λέει αυτος κουράστηκε να το περάσει στη σούβλα.Ο μπαμπάς ειπε οτι το αρνι εγινε λουκούμι γιατι ψήθηκε αργά,χωρίς βία[ βιασύνη]
Γενικά περάσαμε ωραία ,ας ειναι καλά ο Μάρκος ,τηρήσαμε και φέτος τα έθιμα ειρηνικά και χριστιανικά.

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES