29/4/09

διαδίκτυο και ελληνες πολιτικοι

  • Μην περιμενετε καποια βαθια αναλυση του θέματος.Σκεψεις σκόρπιες και πολλες απορίες.
  • Δεν εχω τα στοιχεια και τα εργαλεία.
  • Κι επειδή βαρέθηκα να ειμαι μια απλη μπλογγερ ,και τσίμπησα με προσπάθειες οπως το deb 8 ,δες προηγούμενο σχετικό ποστ http://pentanostimi.blogspot.com/2009/04/blog-post_25.html .......]
  • εκανα μια περατζάδα απο μπλογκς και σελιδες πολιτικών, ελλήνων, γιατι λογω αρχόμενου αλτσχάιμερ ξεχνω και τις ξενες γλωσσες που εμαθα.
  • Ωραιότατη η προβολη του εργου η ΄΄εργου'' τους,παράθεση βιογραφικών και συμμετοχών σε κοινωφελή εργα,και φυσικά εξωραισμός του πορτρέτου τους.Αν μάλιστα ειναι υπουργοι,η τεως υπουργοι και γνωρίζουμε πώς εχουν πολιτευθει σε μεγάλα ζητήματα του λαου και του εθνους,τι θεσεις εκφράζουν,με συγχωρείτε γιατι να τους δω και διαδικτυακά,για να μεγαλώσουν οι λίστες των ΄΄φίλων΄΄ τους,για να εκσυγχρονίσουν την εικόνα τους;
  • Κοιτάξτε,ειμαι μπροστά,ειμαι και εγω στο twitter,στο facebook,ελάτε να τα πούμε,απαντω σε ολες τις ερωτήσεις.
  • Και ενα δευτερο σημείο,ποσους αφορα η ολη αυτη διαδικασία οταν η διαδοση του μεσου στη χωρα μας απ,τι εχω διαβάσει ειναι΄, κατωτάτου;
  • Μηπως ,λεω,μηπως,απλως αναπαράγουν ,χρησιμοποιώντας την τεχνολογία, τις καμπανιες προβολής τους στις οποιες συμμετέχουν και χρήστες-πολίτες χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτελεσμα στη σχεση πολίτη-πολιτικής;Ορισμένους ουτε στην τηλεόραση δεν μπορω να δω γιατι εχω την αισθηση οτι ειναι υποκριτές ,λαμβανομενου υποψη του πρότερου η και του παρόντος πολιτικού βίου τους,ποσο μάλλον στο διαδίκτυο που πρεπει να πληκτρολογήσω κιολας,βαρεμάρα.

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES