13/9/09

στις εκλογές του μέλλοντος



επειδή το μέιλ ΜΟΥ εχει κατακλυσθει απο αγωνιώδεις ερωτήσεις φίλων ,γνωστών και αγνώστων ,διαδικτυακών και λοιπών,για το τι θα ψηφίσω στας προσεχεις βουλευτικάς εκλογάς
ηρθεν η ωρα να θεσω τερμα στην αγωνία σας αγαπητοι φίλοι

Στις εκλογές του μέλλοντος[4/10]
δεν ξερω τι να κάνω
αφου εμπλεξα η αμοιρη
με αυτον τον Αλαβάνο

Και τωρα που σε αποσταση
θελει να με κρατήσει
[αν και το βλεπω στον καφέ
πως πάλι θα γυρίσει,]

εν τούτοις εχω δίλλημα
δεν ξερω τι να κάνω
αφού τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ
δεν εχει Αλαβάνο

Ευθυς ανασκουμπωνομαι
και τρεχω στην κουζίνα
ανακατεύω υλικά
11,αυτά,και κεινα

Θα γινει πεντανόστιμη
κι αυτη η συνταγή μου
γι αυτο μην αμφιβάλλεται
για την επιλογή μου

Στις εκλογες του μέλλοντος[4/10]
θα παω με πατερίτσες
και υποβασταζόμενη
μαζί με άλλες θείτσες

Τσιρότα και ιώδια
μαζι με τραυμαπλάστ
με γάζες κι αναλγητικά
[θα ειμαι πολυ must!!]

[γι οποιον δεν κατάλαβε τι θελω να ψηφίσω
δεν προκειται ιδιωτικώς να του το απαντήσω]
ολα στο φως αγαπη μου
τετια δημοκρατία
δεν βρίσκεις πλέον πουθενά
κι αυτη ειναι η ουσια
[αλλά μετά τα εκλογάς.....
ράβδος εις την γωνία....]

α,ναι,και προσοχή στο σταυρό σας

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES