26/10/09

ΑΧ αυτός ο ...κράτος


''ο κράτος''.....
τοχω ακουσει στην τηλεόραση, αν θυμάμαι καλά, ενοψει γκρεμίσματος παράγκας on camera
δυστυχεις εκλιπαρούντες να ερθει αυτος ο κράτος να δει πώς ζουν κλπ κλπ
το ξαναθυμηθηκα τωρα με τα στέιντζ και τα παρεπόμενα
δηλαδη καταργούνται,δεν πληρώνονται οι εργασθέντες και μαλιστα ανασφάλιστοι κοκ
και σου λεει ο stage
εγω θα φτιάξω το ρωμείκο;εσεις κλεβετε της Παναγιάς τα μάτια [κυριολεκτικά]
δις δυσωδιας ΔΥΣΩΔΩΝ σκανδάλων
και μου ζητάτε να μην εχω ουτε 500 ψιχουλα για να ζήσω;
Κι εσεις εχετε δίκιο,κι εγω επισης.......που θελω αξιοκρατία,ισονομια κλπ,
ΕΛΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ
ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ
ΕΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ετσι που καταντησε αθλιος[ο κράτος]
διπροσωπος,λαμόγιο,λιγούρης,αναισθητος,κατ'επιλογήν δίκαιος,κατ'επίφασιν αδέκαστος
ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES