17/7/10

Το τάμα του προέδρου Νίκου





Ειμαι λιγο μακριά απο τα σημαντικά  γεγονότα που εκτυλίσσονται στο κράτος των Αθηνών
οπότε και η ενημέρωσή μου εχει κάποια χρονοκαθυστέρηση.
Ας ειναι καλά ομως ο  πιστός συνεργάτης μου Μανωλης Ρουφιανάκης που μου μετέφερε με το νι και με το σίγμα
τις λεπτομέρειες απο την σημαντικότερη ειδηση των ημερών-ποιά άλλη-απο την ανακήρυξη του κ.Νίκου σε πρόεδρο της ΠΑΕ Παναθηναικός!
Εκτός απο αυτα που γνωρίζετε ολοι απο τα ΜΜΕ και τον λαό του ΠΑΟ που υποδέχθηκε ,αλαλάζοντας, το νέο πρόεδρο,
ο συνεργάτης μου με πληροφόρησε πως ο κ.Νικος ,μετα την εκπτωσίν του απο το αξίωμα του κομματος ΣΥΝ,
ειχε βάλει ως στόχον της ζωής του να γινει κάπου πρόεδρος....
Κι επειδή παρα τις απεγνωσμένες του προσπάθειες δεν εστερξε να αναλάβει  υψηλά καθήκοντα,ως πρόεδρος δημοκρατίας,και δεν του εμενε παρά να γίνει πρόεδρος Κρεσταίνων,εστράφη εις ανωτέρας δυνάμεις.
Ενα τάμα στην Παναγία της Τήνου εμελλε να εκπληρώσει την εσώτατη επιθυμία του.Ο συνεργάτης μου,παρουσίασε και τα τεκμήρια του τάματος προσθέτοντας, υπομειδιών,θαύμα,θαύμα!!!!
ΥΓ
[η φωτο απο το αρχειο του Μ.Ρουφιανάκη απο τον οποιο δεν ξέφυγε η μεταμόρφωση του Προέδρου προκειμένου να περάσει απαρατήρητος περυσι το δεκαπενταύγουστο στην Τήνο]

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES