3/5/11

''στης ζωής μου τη γαλέρα τράβηξα πολύ κουπί'' -Θανάσης Βέγγος

Μια ζωή στην τρεχάλα και στο πανί και στη σκηνή και στη ζωή .
Κι οταν βραβεύτηκε ,σε μια απο τις πολλές, ειναι αλήθεια ,εκδηλώσεις πρός τιμήν του,
με σπασμένη φωνή κι ευχαριστώντας τον κόσμο για την αγάπη που του έδειχνε, ο Θανάσης
Βέγγος μίλησε με αυτη τη φράση για τη ζωή του,φράση που εκφράζει τον απλο εργαζομένο,τον βιοπαλαιστή -,''στης ζωής μου τη γαλέρα,τραβηξά πολύυυ κουπί''.....
Τρεχάλα,κουπί,αγάπη για τον άνθρωπο,ο ΄΄κλόουν΄΄ μας πέταξε μακριά......
''μωρή φύση ,μόνη σου είσαι;΄μόνος μου ειμαι κι εγω.''........



 [Από την ταινία του Θεόδωρου Αγγελόπουλου "Το βλέμμα του Οδυσσέα" (1995) ]
το video απο Αggelos 1503

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES