15/12/12

Μια θέση στο Δαφνί, παρακαλώ, κ.Λαυρεντιάδη




Δεν συγκρατώ αριθμούς και μάλιστα ιλιγγίωδεις, ουτε δικογραφίες ,ουτε κατηγορητήρια.Πιάνω το κύριο.
Στην περίπτωση ''Λαυρεντιάδη'' αυτο που αντελήφθην είναι πως ,αμα είσαι λαμόγιο υψίστης [υπο]στάθμης, με επιστήθιους φίλους αξιωματούχους της κυβέρνησης, τρωκτικά πάσης εποχής , δεν υπάρχει περίπτωση :
α] να πληρώσεις με φυλακή
β]να επιστρέψεις ο,τι  εκλεψες και αν εκλεψες δημόσιο χρήμα

Kατά κακή μου τύχη δεν τυγχάνω στην ως άνω περίπτωση.
Αντιθέτως ανήκω σε 'κείνη την τραγική κατηγορία που, αμα δεν πληρώσω εφορία θα μου πάρουν και τα ....πέδιλα., και οχι του  σκι.

Τελευταία με΄απασχολεί δε πολύ το δίλημμα : Nα ξοδέψω για την καθημερινή διατροφή ή να σπεύσω να πληρώσω  την ''αλληλεγγύη'';΄Το χαράτσι;΄Τον υπερφόρο στο διαρκώς μειούμενο εισοδημά μου;
Να δώσω ''χαρτζιλίκι'' στα άνεργα παιδιά μου ή να ''βοηθήσω'' το Στουρνάρα να σώσει την παρτίδα;[πατρίδα;]

Ακρη δεν βρίσκω και καταλήγω στο συμπέρασμα πως, αν  αρχίσει η εφορία τις κατασχέσεις και την παρακράτηση οφειλών απο την πηγή ων εισοδημάτων μου [που βαίνουν μειούμενα επαναλαμβάνω] κι επειδή δεν εχω σκοπό να αυτοκτονήσω, ζητώ απο τον κ.Λαυρεντιάδη να μου συστήσει τον ψυχίατρο που απεφάνθη πως ειναι  ανάγκη να εγκλεισθεί στο Δαφνί.

Ετσι [νομίζω] θα γλυτώσω το σπίτι μου , θα εχω τζάμπα φαγητό [για θέρμανση δεν ξέρω, αυτο με απασχολεί ομολογουμένως, αλλά και στο σπίτι .....θέρμανση με το δελτίο].

Κοίτα τώρα τι κάθομαι και σκέφτομαι...





ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES