12/5/14

Εγώ, έχω πατρίδα

Eγώ, έχω Πατρίδα*
της Τασίας Σταματοπούλου

΄΄Να πάρουμε τη χώρα μας πίσω''

Αυτό τον καιρό το δίσεκτο σαν να μη μας φτάνουν όσα δραματικά βιώνουμε ως λαός και ως χώρα, κάποιοι θεωρούν πως όταν μιλάς για την Πατρίδα είσαι ''εθνικιστής''. 
 
Διάλεξα να γράψω για τη δική μου Πατρίδα . Που έχει ξεπουληθεί από υπερπατριώτες, για το ''καλό της''...Ε, λοιπόν δεν πρέπει να χαριστεί η πατρίδα σε κανέναν από αυτούς που την καπηλεύονται .Ούτε και σε αυτούς που με την προσκόλληση στην πατρίδα, απαξιώνουν την πατρίδα των άλλων...

Η δική μου Πατρίδα είναι τα παιδικά μου χρόνια στη Μεγαλόπολη Αρκαδίας,στο αρχαίο της θέατρο και στον κάμπο της, είναι οι πρώτοι μου φίλοι,είναι τα γυμνασιακά χρόνια στη Νέα Φιλαδέλφεια . Είναι η γλώσσα, ο Όμηρος, ο Ηράκλειτος, ο Καβάφης και ο Σαχτούρης.Είναι οι έρωτες και οι αγώνες της γενιάς μου, οι αγώνες των προηγούμενων γενιών κι αυτών που θάρθουν. Είναι η μάνα μου και τα παιδιά μου.

Σε μια υπόδουλη στο χρέος και το ευρώ χώρα στην οποία θα ζήσουν τα παιδιά και τα παιδιά των παιδιών μας δεν έχεις άλλο δρόμο παρά να αγωνίζεσαι για την απελευθέρωσή της. Οι θάλασσες και οι αιγιαλοί, τα βουνά και τα ποτάμια, η κληρονομιά μας, ξεπουλιέται. Αυτή την Πατρίδα , αυτή τη χώρα θέλουμε πίσω. Για να ξαναπάρουμε πίσω τα ''πεζούλια μας'' .

‘’…Eμείς, το μόνο πού διαθέτουμε, είναι οι καλύβες μας και τα πεζούλια μας. Αυτά αντίθετα από το κεφάλαιο που τρέχει, οπού βρει κέρδη, δε μπορούν να κινηθούν και παραμένουν μέσα στη χώρα που κατοικούμε. Ποιος, λοιπόν, μπορεί να ενδιαφερθεί καλύτερα για την πατρίδα του; Αυτοί που ξεπορτίζουν τα κεφάλαια τους από τη χώρα μας ή εμείς που παραμένουμε με τα πεζούλια μας εδώ;’’[ από τον ιστορικό λόγο του Άρη Βελουχιώτη στη Λαμία].
--------------------------------------------------------------------------------------
Βιογραφικό

Σταματοπούλου - Κοντοφάκα Τασία .
Υποψήφια  ευρωβουλευτής με το ΣΧΕΔΙΟ Β
Δημοσιογράφος, μέλος ΕΣΗΕΑ. Γεννήθηκε στη  Μεγαλόπολη Αρκαδίας. Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών. Εργάστηκε ως συντάκτης και αρχισυντάκτης ειδήσεων και παραγωγός εκπομπών σε ραδιόφωνα. Συνεργασίες με περιοδικά. Συμμετείχε στο ΠΑΜ  Νέων, μέλος της ΚΝΕ του ΚΚΕ,  του ΣΥΝ ως το 2008. Ενεργή συμμετοχή  σε γυναικείες οργανώσεις και συνδικαλιστικά  στο δημοσιογραφικό κλάδο.
Εχει δύο γιούς ,τον Νίκο και τον Αντώνη. 
email  tasta.mat10@yahoo.com
΄
*Δημοσιεύθηκε στο ΧΩΝΙ ,Κυριακή 11/5/2014

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''!

LinkWithin

http://pentanostimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_11.html
Oι ανόητοι θεωρουν οτι το να αστειεύεσαι

σημαίνει πως δεν εισαι σοβαρός

κι οτι ενα παιχνίδι με τις λέξεις δεν αποτελει απάντηση

paul valery

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΑΝΑΗ -ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΑΛΛΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΔΑΝΑΗ -ΜΙΣΙΡΛΟΥ

ΜΟΝΑΔΙΚΟ--LOU REED-PETE TAOUSEND-PALE BLUE EYES